sobota, 1 marca 2014

DIY - Motylki na ścianę!

Czasami stykam się z tym pomysłem, ale jakoś nigdy nie chciałam go użyć.
Jeśli masz w pokoju (bądź ogólnie w mieszkaniu) pustą ścianę i nie wiesz jak ją zagospodarować to ten post jest dla Ciebie!
Będziesz potrzebować:
  • Kartek (ja użyłam zwykłych biurowych)
  • Nożyczek
  • Taśmy dwustronnej albo takich naklejek jak ja
  • *pustej ściany :D
 Służ kartkę na pół i odrysuj motyla. 
(Możesz wzorować się na przykładzie poniżej albo wydrukuj z internetu jakiś inny rodzaj)
 Wytnij go!
 Przyklej taśmę dwustronną bądź taką "piankę".
(Od strony zagięcia!!!)
 Przyklej motylka do ściany ;)
Możesz ułożyć je jak tylko chcesz, tylko radzę żebyś motyle ułożyła w takiej kolejności;
od dołu najmniejsze do góry większe.
 Gotowe :)
Jak podoba Wam się efekt?
Mi bardzo!
Jutro przygotowałam z inną blogerką niespodziankę dla Was :3
Papa

8 komentarzy:

  1. Świetne DIY :D
    Ja przygotowuję takie do klasy w szkole :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe :)
    next-smile01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladaja te biale motylki na granatowej scianie *.*
    Swietny pomysl ! ;)

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, choć ja nie lubię ozdabiać ścian

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam twojego bloga u Kasi z bloga "http://malinowe-ciasto.blogspot.com/". Jestem zachwycona twoim talentem i od razu przeczytałam więcej twoich postów. Twoje DIY, a w szczególności charms'y i bransoletki naprawdę wywarły na mnie meeeeega-pozytywne wrażenie. Zazdroszczę Ci, że potrafisz z modeliny stworzyć takie piękne rzeczy..
    +Obserwuję i liczę na rewanż

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam takie czarne z brystolu :) W wakacje sobie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt. Jeszcze lepsze byłyby kolorowe :) Muszę takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!