niedziela, 28 października 2012

Rozdanie 100 post !!!

Więc jak obiecywałam z powodu 100 posta organizuję rozdanie !
Losuję trzy zwyciężczynie , a każda z nich może wygrać , któryś z tych trzech zestawów :
 Niebieski
- Charms pianka
- Pierścionek misiożelek 
- Wiszące kolczyki tetris
+ Wkręty ze śnieżką (na zdjęciu nie widać bo są malutkie ;)  
 Żółty 
- Charms czekolada
- Pierścionek tetris
- Wiszące kolczyki misiożelki
+ Wkręty słodkie laski 
 Różowy
- Charms ciasto apple pie
- Broszka tetris
-Wiszące kolczyki misożelki 
+ Wkręty słodkie laski 
 Zasady:
1. OBSERWUJEMY BLOGA
2. ZAMIESZCZAMY KOMENTARZ PONIŻEJ Z ZESTAWEM , KTÓRY CI ODPOWIADA.
3. LAJKUJEMY FACEBOOKA - LUBIĘ TO
4. W ROZDANIU MUSI WZIĄĆ UDZIAŁ MIN. 15 OSÓB !!!
5. SKOPIUJ BANEREK NA SWOJEGO BLOGA


ROZDANIE TRWA DO 1 LISTOPADA
MIŁEJ ZABAWY !
 

19 komentarzy:

  1. Zgłaszam się . Wybieram zestaw żółty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się !
    Obserwuje od dawna
    Banerek wstawiony
    Lubie Facebooka od dawna jako Aleksandra T.
    http://modelinana.blogspot.com
    Wybieram zestaw niebieski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Napisałam Ci na e-maila o wymianke :)
      Czekam na odpowiedź, a jak nie dostalas zadnej wiadomosci to wejdz na mojego bloga i tam będzie okienko z GG, mozesz napisac, lub w zakładce 'kontakt' znajdziesz mój e-mail :)
      Czekam na odpowiedź

      Usuń
  3. Zgłaszam się ! Wszystko zeobione ;)
    kolczyki-julki@wp.pl
    kolczyki-julki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram zestaw ..... ( Wszystkie Pysznie wyglądają) to Różowy !

      Usuń
  4. Zgłaszam się :) Wybieram zestaw żółty. Byłoby mi miło gdybyś przeczytała moje opowiadanie ---> http://story-by-color.blogspot.com/ lub (jeśli masz dobre serduszko ♥), poleciła je na blogu ;] Z góry dziękuję :)
    ~ Oliwia (tak, ta z twojej klasy :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zg się ;)
    Wybieram zestaw niebieski ;)
    Lubię Jako Paulina Zawada ;)
    Zaraz dodam banerek http://dolls-friends-forever.blogspot.com
    Obserwuje jako Flora2332

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    FB nie mam, więc nie dodaję.
    Obserwuję jako Artist.
    Zestaw różowey jest najfajniejszy dla mnie.
    MÓJ BLOG ( też mam Candy, la etylko do północy) :
    modelinkaartist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się + obserwuję + nie mam facebooka
    Banner na mistrzyni-slodkosci.blogspot.com
    Frukolitkaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się chętnie zestaw niebieski
      najbardziej on przypadł mi do gustu zastanawiałam się godzine
      mój blog - trocheomnie.blogspot.pl
      mój adres e mail - pola-fiedorczuk@wp.pl

      Usuń
  8. ZESTAW ŻÓŁTY ;)
    Banerek skopiowany do notki nr 8: http://modelinowy-potworek.blogspot.com
    e-mail: zuzia.maszniew@gmail.com
    lubię jako: Zuzanna M.
    obserwuję jako: S.Cookie / Stylowa Zuzia

    życzę wszystkim powodzenia!!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw Różowy
    Banerek w galerii na blogu http://lily-james-i-huncwoci.bloog.pl
    Lubie cię od dawna na fejsie
    enail: leila257@wp.pl
    i obserwuję również już długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam adres bloga na: http://lily-james-i-huncwoci.blogspot.com/

      Usuń
  10. Zgłaszam się!
    Banerek jest już wklejony.
    Mój email - l557@interia.pl
    Obserwuję - tak..
    Poproszę zestaw..hmm..różowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogłabym się nie zgłosic:P
    Baner jest , wiesz ,że obserwuje,lubi karolcia modelinka, karolcia10024@interia.pl
    A co do zestawu to mogę napisac jak się zdecyduje?

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw niebieski
    lubie jako ewa w*****
    baner: http://happinessforgirl.blogspot.com/
    obs, jako: smiileey ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. OBSERWUJĘ BLOGA JAKO: Emi
    ZESTAW: ŻÓŁTY
    BANER NA STRONIE: Jest :)
    LINK DO BLOGA: http://rideamysterytrain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!