czwartek, 4 października 2012

Tutorial 4

Witam i przepraszam jednocześnie .
Przepraszam za to że nie pisałam (ponieważ mam górę nauki !)
Ale chcę Wam to zrekompensować i zrobiłam tutorial na . . .

Foremkę !   
1.Wybieramy "przedmioty" , które chcemy uwiecznić . (nie bójcie się że sylikon zostanie na "przedmiocie" ponieważ sylikon łatwo się odczepia).
 2.Przygotowujemy małą karteczkę , na której zamieścimy foremki .
 3.Wyciskamy sylikon .

 4. Wsadzamy lekko słodkości lecz nie do końca .
 5. Czekamy najlepiej 48godz. (gdyż albowiem sylikon w środku jeszcze nie wysechł.)
Potem odczepiamy sylikon od karteczki i delikatnie wyjmujemy słodkości z środka .
 6. Na próbę wkładamy modelinę i paczamy się na efekt :3

 A i OPP OPP  OPPA GANGNAM STYLE !
                  

4 komentarze:

  1. A mi się właśnie skończył silikon:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli nie obtoczysz modeliny w np.płynie do mycia naczyń to bym się raczej bała na twoim miejscu że się nie odkleji. w ten sposób zniszczyłam sb parę ładnych rzeczy. pozdro

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!