wtorek, 4 marca 2014

Dziś mija kolejny rok...

Właśnie dziś, blog Ptysiaki ma drugą rocznicę :3
Jestem bardzo dumna z tego jak to wszystko się potoczyło.
Wiadomo - początki są ciężkie, ale trzeba pamiętać o stałym rozwijaniu się!
Nigdy nie myślałam o tym żeby założyć bloga i robić biżuterię, choć do tej drugiej rzeczy mam słabość od dzieciństwa :D
 Czy noszę swoją biżuterię?
-Hmm... Trudno powiedzieć - i tak i nie...
Dlaczego?
Ponieważ w głównej mierze dzielę się tym co zrobiłam, oczywiście mam ulubioną parę kolczyków z modeliny czy opaskę, większość wykonanej prze ze mnie biżuterii idzie na sprzedaż ;)
 W ciągu tego roku ulepiłam mnóstwo, mnóstwo rzeczy!
Przeróżnych, ale w większości to kolczyki xD
 Muszę kupić większy segregator bo już nic mi się nie mieści xDDD
Tak, wiem że na ostatnim zdjęciu wyszłam koszmarnie xd
Ale to nie ważne, bo trzymam biżuterię, która jest dla mnie wyjątkowa,
spędziłam mnóstwo godzin przy lepieniu, montowaniu i pakowaniu, ale teraz wiem, że to co robię jest zauważalne i bardzo miło odbierane :3
Chcę podziękować Wam wszystkim za te wszystkie miłe komentarze, po prostu za to, że jesteście!
W końcu dziś blog osiągnął 25 000 wyświetleń!!!

Pozdrawiam Was klasycznie, no i jeszcze raz dziękuję :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję =)

    http://superphot.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaska śliczna :) No i gratuluję pisania tak długi czas, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za cierpliwość i talent! Świetne są te cudeńka!!! :) Życzę powodzenia i wytrwałości w dalszej pracy :-)

    Zapraszam też do mnie:
    http://zycie-wsrod-ludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tak miło, że można dodać anonimowy komentarz. c:
    Od razu, kiedy tu po raz pierwszy weszłam, bardzo spodobał mi się Twój blog, Twoje prace i posty. Umiesz tyle czasu poświęcać na lepienie i dopracowywanie każdego szczegółu.. i widać tego efekty. Jest u Ciebie świetnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy ty dziecino masz zarejestrowaną firmę? płacisz podatki i opłacasz zus? bo jeśli nie to ci się to "większość wykonanej prze ze mnie biżuterii idzie na sprzedaż" niedługo skończy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo ale twój komentarz jest nie na miejscu. Słowo "sprzedaż" miało oznaczać allegro, na którym nie trzeba mieć osobistej firmy. Po za tym nie widzę problemu - jeśli ktoś ma ochotę kupić coś u mnie to dlaczego nie mogę mu w tym pomóc? W końcu to ta osoba sobie życzy, a nie ja. Określenie mnie "dzieciną" może i jest użyte poprawnie, ale nie wiem czy to ja nie powinnam je kierować do Ciebie, za ten twój "prze miły" komentarz.

      A i kiedy skończę 18 to zarejestruję "Ptysiaki" jako osobistą firmę. Już się o to nie martw ;>

      Usuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!