niedziela, 30 marca 2014

Cotton heart ♥

Przepraszam za brak aktywności w tym tyg. ale nie wiedziałam, że będzie tak ciężko :<
No nic, w końcu mogę to nadrobić, prawda? :)
A dziurę w Waszych sercach mam zamiar zastąpić tym o to serduszkiem :3
 A na koniec mały bonus osobisty :o
Czyli naszyjniki, które kupiłam w Divie (Warszawa, centrum).
Może trochę to oklepane i dziecinne ale bardzo mi się spodobały :D
(Mam nadzieję, że Ying też przypadnie do gustu xD)
 I z tym optymistycznym akcentem żegnam się z Wami! :D

Papa

7 komentarzy:

  1. Śliczne serce. :3
    Te naszyjniki tez. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne serce, takie dopracowane :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudo *.* Serce jest niesamowite! ;) Zazdroszczę talentu.
    Naszyjnik, który kupiłaś jest superr.. ! :D
    Klikniesz w banner sheinside na moim blogu?
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczne serduszko <3 co wiecej napisac ... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne serduszko

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!