niedziela, 23 grudnia 2012

Przed świętami dzieje się!!!

Już chyba nie muszę pisać że jest szaleństwo!!! (oczywiście dotyczy to zakupów świątecznych).
Ja sama zostałam popchnięta czy walnięta kilka razy PONIEWAŻ tamtemu panu się bardzo śpieszyło?!(LOL)
Przejdźmy do konkretu, przepraszam was za jakość gdyż zdjęcia były robione telefonem.
  
Zdjęcie Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie (zeszłoroczne)
 
Moje wczorajsze zakupy czyli Coca-Colowa śnieżna kula za złotówkę (xD)
  
I na koniec mój prezent od WERONIKI <3 (DZIĘKUJĘ) czyli zestaw do robienia czekoladek (dostępny w sieci sklepów Empik).

A na samiuteńki koniec chcę Życzyć Wam Wesołych Świąt Bożego Narodzenia ze śniegiem :))
 

 

1 komentarz:

  1. Dobre życzenia, bo śnieg by się przydał. : )
    Również wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!