wtorek, 1 stycznia 2013

Muzyczny pościk!

Bardzo Was przepraszam za moją nieobecność! Mimo dni wolnych nie siedziałam w domu, i ten aparat . . . Ale za pewien czas mam zamiar kupić sobie lustrzankę nie wiem, którą bo mam do wyboru dwie firmy Nikon i Canon. Nikona aparat jest tańszy o 100zł, lecz nie ma tylu funkcji co Canon. . . 
W każdym bądź razie mam dla Was moją muzyczną składankę :))

Lana del Rey!
"Ride"
Gdy po raz pierwszy jej wysłuchałam nie wiedziałam jaka ona jest- jest ZADZIWIAJĄCA!

Of Monsters and Men! 
"King and Lion heart"
Bardzo przyjemne dla ucha utwory, polecam! :3


Ellie Goulding! 
"Lights"
Głos niesamowity! Gdy się o niej dowiedziałam, (heh) kilka dni później widziałam ją w Tv.

Irma
"Letter to the Lord" 
Bardzo  miła piosenka :)

I na koniec chciałabym Wam życzyć szczęśliwego, miłego oraz przyjemnego roku 2013!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!