czwartek, 5 lutego 2015

Ulubieńcy stycznia i lutego :3

Aaa odzyskałam kartę od aparatu :D
Walczyłam i wygrałam!
Tak bardzo chciałam wstawić jakiś post modelinowy, ale to co upiekłam spalił mi piekarnik (<3)
Ponieważ opinie były podzielone na sposób w jaki mają powstawać ulubieńcy, postanowiłam, że będę robić film i jednocześnie będzie klasyczny post ze zdjęciami :3
Zacznę od filmu, więc jeśli macie ochotę to zobaczcie, jeśli nie to przeczytajcie post ;)

Zacznę od czegoś do telefonu - Power bank :D
Już tłumaczę o co chodzi - jest to przenośna ładowarka do telefonu (bądź tabletu)
jeśli masz wtyczkę mini USB (a taka jest w większości smartfonów)
+ Małe, lekkie i przenośne
+ Można ładować za pomocą komputera bądź zwykłej wtyczki od kontaktu 
- trzeba często ładować, zresztą jak telefon
+ Ma 2 wejścia (USB i USB mini)
+ Ma wyciągany kabel

 Tonik Ziaja Liście Manuka - Super sprawa dla osób cierpiących na trądzik
+oczyszcza
+koi
+niweluje trądzik
+łatwe w używaniu
 Kubek termiczny z Auchan 
+ Utrzymuje ciepło na długo
+Jest niedrogi 
+Jest lekki
+Ma porządne zamknięcie, dzięki czemu nie przecieknie

 Wosk Yankee Candle - Idealna sprawa, dla miłośników świec :D
+ Super intensywny BOSKI zapach! :D
 Szminka Golden Rose Velvet Matte - Super sprawa, świetna wytrzymałość - moja nowa miłość xD
+ Bardzo trwała
+ Mocno napigmentowana 
+ Wydajna
+Ma piękny kolor!



5 komentarzy:

  1. Zapach wosku nie w moim guście, ale kolekcje Ziaji uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba wolę obejrzeć filmik btw. bardzo lubię kiedy je wrzucasz :D
    Uwielbiam szminki w takim kolorze!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś Power Bank :) ? Świeczka idealnie trafia w moje gusta zapachowe, a taki kubek zamierzałam kupić od dawna, ale zastanawia mnie wciąż jak długo trzyma ciepło :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten tonik z liśćmi manuka! W dodatku kocham jego zapach :)
    Szkoda, że u mnie w mieście nie ma Auchana, bo szukam takiego szczelnego, ale niedrogiego kubka.

    PS. Mogłabym prosić o odpowiedź na e-mailu? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. cynamonowe zapachy lubię najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!