sobota, 28 lutego 2015

Mój pierwszy VLOG


Jak już zapewne wiecie, zaczęłam się udzielać na YT.
Postanowiłam, że nagram pierwszego VLOGA! :D
Jeśli jeszcze nie widziałaś mojego kanału to zapraszam tuuuutaj ---> LINK
Miałam wielki ubaw kręcąc go, a jeszcze większy miałam przy montażu :)


Jeśli chodzi o prace modelinowe, to wezmę się za nie gdy przyjedzie moje nowe biurko!
Niestety teraz nie mam "warunków" do pracowania,
ale mam nadzieję, że wraz z nowym "warsztatem" przybędzie mi sił do lepienia :D

Pozdrawiam Was!

2 komentarze:

  1. Haha świetny vlog, bardzo je lubię! Ja też zawsze robię wszystko żeby się nie uczyć XD
    <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny filmik ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!