czwartek, 6 listopada 2014

Mój pokój podczas Halloween!

Jest mi strasznie przykro, że post pojawił się dopiero teraz, ponieważ po prostu nie miałam na to czasu ;/ Na szczęście mam przygotowany post DIY na przyszły tydzień więc wyczekujcie!
A dziś pokażę wam zdjęcia fragmentu mojego pokoju (tam gdzie śpię).
Widać, że zużyłam sporo sztucznej pajęczyny, a wcale tak nie było! :D (jest bardzo wydajna)
 Napis Halloween wycięłam z filcu.
 Kupiłam tę wspaniałą butlę w Pepco (tak samo jak te sztuczne liście).
Kosztowała ona chyba ok. 3-4zł, a liście mieściły się w złotówce :D
 Miałam w domu kilka zwykłych, białych świeczek, więc kupiłam jedną czerwoną, a z jej wosku zrobiłam super dekorację :3
 Również z filcu wycięłam kilka nietoperzy i przywiesiłam je do lampy - było to super efektowne!
 Mam nadzieję, że post wam pasował, a wy się zainspirowaliście! :D
Jakby co to był ostatni post z serii #fall_with_Ptysiaki
Do zobaczenia w przyszłym tygodniu :)
PaaPaa

2 komentarze:

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!