sobota, 15 listopada 2014

Mega prosty sposób na nietypową czekoladę!

Ten pomysł miałam wykorzystać na Halloween, ale po prostu nie zdążyłam, więc zrobiłam to kilka dni później. Ogólnie cały pomysł podchwyciłam u Amerykańskich youtube-rek (tylko różnica była taka, że one robiły to używając białej czekolady ;) 
Niedługo święta, mikołajki... Może urodziny waszych znajomych? :D Na pewno wam się przyda ten przepis! :3 Bo jest on nietypowy i pyszny!

A zatem do dzieła :D

Czego będziemy potrzebować?
- Czekolada 2-3 tabliczki (dowolna - biała, mleczna, gorzka etc. ja użyłam mlecznej i białej)
- Papier do pieczenia
- Blacha do pieczenia (jakakolwiek, najlepiej prostokątna)
- Słodycze! (Moja propozycja to M&M's i mini ciasteczka, ewentualnie mini pianki)
- Coś lekko słonego (u mnie są to mini pretzelki, kupione w biedrze)

Od czego zaczynamy?
Przede wszystkim od rozpuszczenia czekolady w kąpieli wodnej.
 Wkładamy papier do pieczenia do blaszki i wlewamy tam rozpuszczoną czekoladę.
 A teraz część najbardziej przyjemna czyli... dekorowanie! 
Jeśli jest to na prezent to na przykład można coś napisać białą czekoladą (przy pomocy rękawa cukierniczego) bądź udekorować np. świątecznie!
Dekorując starałam się wypełnić wszystkie puste miejsca i radzę robić to równomiernie. 
 Wkładamy nasze dzieło do lodówki na co najmniej godzinę.
Gotowe! :D
 Ewentualnie możecie połamać tę czekoladę na mniejsze fragmenty (jeśli jest to np. przekąska na imprezie)
 Mam nadzieję, że post przypadł wam do gustu :)
Skorzystacie? 
Może macie jakieś pomysły dotyczące tej czekolady?
Piszcie! :3

A tym czasem zapraszam was do Rozdania!
Macie szansę wygrać prezent dla siebie i bliskiej osoby :3
http://ptysiaki.blogspot.com/2014/11/wielkie-swiateczne-rozdanie.html

5 komentarzy:

  1. Super pomysł na pewno skorzystam :3

    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczepisty pomysł! A czy jak już udekorujemy to dajemy do lodówki?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja dałam, ponieważ nie podałam jej od razu ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Marysiu bardzo cie proszę ZAŁÓŻ KANAŁ NA YOUTUBE napewno bym cie subskrybowala a te wszystkie rzeczy które tu pokazujesz mogłabyś też pokazywać tam. Możesz robić filmy typu jak coś tam upiec, zrobić z modeliny. BŁAGAM CIĘ ZAŁÓŻ PROOOOSZE MIAŁABYŚ JUŻ CHYBA MNÓSTWO WIDZÓW

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!