sobota, 3 maja 2014

Naszyjnik "deser" + wczorajsze zakupy

Dziś będzie bardzo słodko!
Na pierwszy ogień idzie naszyjnik :)
 Teraz kilka słów o zakupach...
Ostatnio zgubiłam ulubioną pomadkę z Yves Rocher, więc potrzebowałam jej następcy.
Tym razem wybrałam "noix de COCO"
Ma bardzo przyjemny, kokosowy zapach! :D
 "Bath and body works"
czyli firma, w której kosmetyki mogę kupować w ciemno.
Wczoraj kupiłam żel antybakteryjny z nowej kolekcji pt.;"Sweet Shop"
Wybrałam zapach "Pink Vanilla Macaron"
Miałam jeszcze do wyboru mnóstwo innych zapachów, ale ten wyjątkowo mi się spodobał :D
Może jutro kupię inny?...
Tak czy owak polecam :)
 Uprzedzam że w tym tygodniu będzie mało postów, gdyż będę miała natłok nauki i projekty.
Na pewno w piątek postaram się coś przygotować.

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Naszyjnik ładny, chociaż moim zdaniem babeczka wyglądałaby lepiej, gdyby bita śmietana (czy coś innego, bo nie jestem pewna :)) byłaby na całej górnej powierzchni babeczki. ;)
    Zakupy bardzo fajne :D ta pomadka tak bardzo kusząca ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak przeglądam twojego bloga to robię się głodna albo mam ochotę na coś słodkiego! oczywiście bardzo pozytywnie, oby tak dalej ♥

    >Mój blog.<

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!