poniedziałek, 19 maja 2014

DIY - Pilling, idealny prezent! :D

Już od dłuższego czasu znam "przepis" na tę niesamowitą miksturę :D
Myślę że jest to idealny prezent dla naszych mam, tak jak i dla nas.
Jest to na tyle proste, że każdy sobie poradzi.

Czego będziemy potrzebować? :)
  •  Cukier
  • Olej, może być oliwa albo olej kokosowy
  • *Barwnik
  • *Posypka kolorowa albo wiórki kokosowe
  • Ekstrakt (dowolny :)
  • Pojemnik (możesz użyć pojemnika po jakimś kosmetyku. ja użyłam po pudrze z avonu)
Zaczynamy!

Do szklanki wsypujemy 3łyżki cukru i dodajemy 1łyżkę oleju.
 Wszystko dokładnie mieszamy!
Musimy pamiętać żeby to miało konsystencje mokrego piasku.
 Teraz możemy zaszaleć!
Ja dodałam czerwonego barwnika by nie było nudno.
Wam polecam właśnie takie kolory, bo trzeba pamiętać że jakiś tam kolor to zostawia na ustach, a przecież nie chcemy żeby to był czarny :D
 Żeby ten kosmetyk był bardziej przyjemny polecam dodać ekstrakt z wanilii :)
 Jeszcze posypka...
 Teraz jest już gotowy i można testować! :3
 Podobało wam się DIY?
Skorzystacie?
Ja gorąco polecam!
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Ooo, w końcu ktoś dodał post z DIY na peeling (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi mówi, że warto wypróbować Twój pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ty też oglądasz Ewkę? (RLP)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepis, myślę, że skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to się nazywa scrub a nie peeling


    http://laurandqwertyuiop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!