niedziela, 29 grudnia 2013

Donut's Family!

Przepraszam że zwlekam z tym postem, ale ostatnio nie miałam żadnych pomysłów na post :/
Ale kilka dni temu obfotografowałam pokój i być może pojawi się na blogu room tour? :DD
A i do rodziny ptysiaków dołączył dzielny statyw xD
Mam nadzieję że polepszę fotografię C:
A teraz rodzina donutków, które już kiedyś były na blogu;
 Najbardziej dumna jestem z tych białych, choć czerwone nie są złe :D
A i zapomniałabym, zapraszam na moje konto na instagramie, przed wczoraj dostałam nowy telefon (dziękuję <3) i od tamtej pory jestem na bieżąco :)
Możecie śledzić moje poczynania i przygotowywania postów <3

A tobie które kolczyki najbardziej się podobały? 
Napisz! :D

2 komentarze:

  1. Ze względu na to że kocjam niebieski to te niebieściutki to poprostu cudo ^^

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!