środa, 9 maja 2012

Mam tu dla Was . . .

Babeczki , pączki oraz pizze :3 Siedziałam i lepiłam jak obiecałam ;) Pogoda może być . Kitka to straszna gaduła ! Tak samo jak Maciuś ! Co ja z nimi mam . . .  Ostatnio nie mogę jeść słodyczy i pić coli  bo zdaję Tropicielkę :< Ale jeszcze tylko dwa miesiące ! ; / Wszystkie te słodycze możecie kupić u mnie pisząc do mnie na emaila - Marysiamiaskowiak@gmail.com
             broszka pączek - 6 zł
            kolczyki babeczki - 10zł

           kolczyki pizza 12zł

2 komentarze:

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!