niedziela, 6 lipca 2014

Nietypowy naszyjnik! :)

Ostatnio bardzo polubiłam oglądać Amerykańskiego YT. 
Między innymi było tam mnóstwo tutoriali na właśnie taki naszyjnik!
Postanowiłam, że zrobię własny po polsku :D
W końcu na pewno znajdzie się ktoś kto chciałby to zobaczyć? :)
A dziś przedsmak tego co będzie w środę. (oficjalnie tutorial pojawi się na blogu w środę xd)
 I z nudów wstawiam swoje "świeże" zdjęcie :3
 Dopiero teraz zauważyłam jak od obcięcia, urosły mi włosy :D
Mam nadzieję, że miło spędzacie czas i na pewno odpoczęliście!
Przed nami jeszcze ponad półtorej miesiąca!

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Fajny. :)
    Podobny robiła Lemon Lovely. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie obserwuję Lemon Lovely więc nie wiem co u niej słychać na blogu :D

      Usuń
  2. Czekam na tutorial, bo naszyjnik śliczny!

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy naszyjnik, chociaż moim zdaniem jeden z różowych elementów mógłby być trochę mniejszy, wtedy całość wyglądałaby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Ślicznie wygląda do różnych prostych stylizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Efektowny i nowoczesny :)...podoba mi sie ;). Wyslalam ci maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ciekawie, jak kamienie :) Tutorial z chęcią zobaczę, choć pewnie dopiero jak wrócę z wakacji. Och, ten youtube, coś o tym wiem, potrafi wciągnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajny naszyjnik ;)

    www.pani-ania.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!