sobota, 14 czerwca 2014

Wymianka z Dalią :)

Z góry przepraszam za małą aktywność na blogu, ale byłam bardzo zajęta w tym tygodniu.
Na szczęście był to ostatni ciężki tydzień :)
Cały czas myślę tylko o wakacjach i moich urodzinach, które zbliżają się wielkimi krokami :D
A teraz przejdźmy do wymianki!
Dalia (z bloga http://jeeverlly.blogspot.com/) zainicjowała tę wymiankę, za co z góry jej bardzo dziękuję :)
Nie lubię wymianek i rzadko kiedy się na nie zgadzam, ale Dalię znam już od dawna 
(widzę jej wkład i sumienność), więc po prostu jej ufam ;)

Zacznijmy od tego, że Dalia je bardzo hojna :D
Mówiłam jej że mam deficyt półfabrykatów, a ona mi bardzo pomogła ;*
 Dodatkowo dostałam mnóstwo przeróżnych koralików :3
 Stempli i naklejek...
 No i oczywiście biżuterii!
 Jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję :*
No i zapraszam serdecznie o tu ---> http://jeeverlly.blogspot.com/

Nie wiem jak u was, ale u mnie w kółko pada :D
Ale na poprawę humoru zapraszam was do mojego instagrama - LINK ♥

Pozdrawiam! :)

5 komentarzy:

  1. świetna wymianka...
    Pozdrawiam:D
    muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu! Na tym blogu jestem po raz pierwszy i muszę przyznać, że świetne są te wyroby i wyglądają meeeeega smacznie :D powodzenia, zapraszam do siebie. :)
    mintcurrent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!