środa, 13 listopada 2013

Kolczyki z niebieskim lukrem

Starałam się wzorować na wcześniejszych kolczykach ale ten po prawej stronie mi nie zbyt wyszedł ;/
Ale to w końcu metoda prób i błędów, jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz :D
 Jesień mnie zaskakuje :D
Wracam tak między 14:00-15:00 i już nie mam dobrego światła do robienia zdjęć O_O
Chyba niestety będę musiała przystać na tym sztucznym bo raczej innej rady na to nie ma :D
Ale w weekendy postaram się wykorzystać poranki na lepsze zdjęcia ;)

Pozdrawiam :3

2 komentarze:

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!