środa, 16 października 2013

CANDY CORN'S!!!

Znam je ze zdjęć, od koleżanki, która mieszkała w stanach ale nigdy ich nie próbowałam...
Aż do dziś :D
Candy Corn - To najsławniejsze cukierki na HALLOWEEN w Ameryce :)
Mają kształt i kolor nasion kukurydzy - stąd wywodzi się ich nazwa!
Wczoraj pojechałam do - http://cosslodkiego.com.pl/
i zaopatrzyłam się w zapas tych słodyczy!
Na początku myślałam, że to zwykłe żelki, o jakimś śmiesznym smaku, ale okazało się, że to...
zwykłe krówki!
Nie są złe, ale są troszeczkę podobne do naszych polskich krówek! (Mmm...)
 Te kolczyki zrobiłam w niedzielę, wzorując się na zdjęciu, ale zauważyłam, że candy corn's są  troszkę inne *.*
 Zachęcam do spróbowania! :3

1 komentarz:

  1. Świetne *U*
    Mmm zjadłabym takie ^ ^ Poczęstuj się ;-; xD
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!