poniedziałek, 18 marca 2013

Filiżanki z ciastkami

Mam urwanie głowy! Jutro piszę 2 sprawdziany, panie pytają, mam pracę z plastyki na zaliczenie, mam rajd (harcerski) i mamy przygotowywania (dekoracje, sprzątanie itd.). Mam wolne tylko w środę i czwartek O.o

Dobra a dziś filiżanki ;3
Są tak małe że mój aparat nie mógł złapać ostrości xD
Nie wiem jakim cudem ale liquid dostał jakiegoś szału, zauważyłam że jedna filiżanka jest ciemniejsza od drugiej >.< Ale ja mówię że w jednej jest kawa, a w drugiej kakao <3

3 komentarze:

Wszystkie komentarze są moderowane! Nie martwcie się jeśli nie pojawią się od razu to pojawią się później (nawet te do starych postów)

Dziękuję za każdy miły komentarz!

Jeśli masz zamiar mnie obrazić to po prostu nie odwiedzaj bloga.
A jak masz jakiś ciekawy pomysł na to co mogę wprowadzić na bloga, śmiało pisz jak mogę go urozmaicić!